Web Analytics

ماندگاری بالا Options

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

عطرهای این گروه به دلیل تلخی و رایحه خاصی که دارند اغلب مورد پسند آقایان قرار می گیرند. گروه بویایی چرمی از نظر تاریخی، یکی از نخستین روایح در عطرسازی است و در صنعت عطر سازی به قرن ۱۶ بر می‌گردد. ریشه این رایحه تلخ و جذاب، از عطرسازانی شروع می ‌شود که دستکش های چرمی را برای اشراف می ‌ساختند.

لوازم برقی خانگی مادر و کودک همه محصولات مادر و کودک ضدآفتاب کودک عطر کودک لوازم تغذیه کودک قمقمه و فلاسک کودک و نوزاد

جدیدترین عطر و ادکلن های مردانه، معروف ترین عطرهای مردانه و پرفروش ترین ادکلن های مردانه در ایران و جهان تنها بخشی از هزاران عطر و ادکلن مردانه اورجینالی است که در مجموعه روایح مردانه ی فروشگاه اینترنتی ارشاکو گرداوری شده و با تضمین اصالت و سلامت ، در دسترس هموطنان عزیز قرار گرفته است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عطر و ادکلن زنانه عطر و ادکلن مردانه کودک عطر و ادکلن بر اساس نوع

بوی اسپری ها معمولا به چند دسته خاص تقسیم می شود. مثلا چوبی، تازه، گلی و شرقی! انتخاب هر یک از این بوها به نحوه استفاده شما از اسپری بستگی دارد. برای مثال اگر می خواهید اسپری خود را قبل از باشگاه و به صورت روزانه استفاده کنید بوی های گلی و تازه برای شما عالی هستند.

انواع ادکلن مردانه با ماندگاری ، پخش بو و خط بوی بالا با غلظت های ادوتویلت ، ادو پرفیوم ، ادوکلن و .. با تفکیک رایحه به عطرهای مردانه خنک ، شیرین ، گرم ، ترش ، تلخ را می توان به راحتی در این مجموعه انتخاب کرده و در کوتاه ترین زمان در اقصی نقاط کشور آن را دریافت نمود.

روایح دلنشین و خیال انگیز که در گروه‌های زیر تقسم می‌شوند:

در این شرایط بهترین انتخاب برایتان ادوتویلت‌ها هستند، که عطر سنگین نداشته باشند.

(دِ ) (ص فا. ) ۱ – کسی که در جایی اقامت (دایم یا طولانی ) کند. ۲ – پایدار، ماندنی .

اگر از شخصیت جدی و کم صحبتی برخوردار هستید، بهتر است از عطرهایی بر پایه عنبر و مشک استفاده کنید. البته اگر در محیط کاری خود با همکاران دیگرتان در یک فضا هستید، بهتر است از این نت‌ها و رایحه‌های سنگین استفاده نکنید. چون منجر به آزردگی اطرافیانتان می‌شود.

خرید عمده و گروهی عطر و ادکلن: مشتریان عمده ما در این قسمت به دو دسته تقسیم میشوند: ۱- همکاران و مغازه داران ۲- شرکتها و سازمانهای خصوصی و دولتی

بنابراین سعی کنید از یک عطر ادکلن خنک مانند این عطر مردانه حتما در بهار و تابستان استفاده کنید تا هم حس عمیق عطر را همانطور که هست درک کنید و هم این روزهای گرم را راحت تر تحمل کنید و چه بسا لذت هم ببرید.

If you cherished this post and you would like to get extra data about خرید عطر مردانه kindly pay a visit to the internet site.

Leave Your Comment