Web Analytics

عطر مردانه – An Overview

۱- داشتن مغازه و یا پیج معتبر فروش عطر و ادکلن ۲- ارسال مشخصات دقیق مالک مغازه و یا پیج عطری ۳- حداقل تعیین شده برای خرید عمده ۴- تایید مدیر سایت

کمپانی فرانسوی شنل، این عطر مردانه را با غلظت ادو تویلت در سال ۲۰۱۰، غلظت ادو پرفیوم در سال ۲۰۱۴ و با غلظت پرفیوم در سال ۲۰۱۸ تولید و روانه بازار کرد. نسخه پرفیوم بلو دی شنل، از نظر نت های تشکیل دهنده با نسخه ادوتویلت و ادوپرفیوم تفاوت هایی دارد. ما بلو د شانل را به عنوان یک عطر مردانه خنک می شناسیم اما طبع نسخه پرفیوم کمی به اعتدال رسیده و طبع معتدل دارد. پرفیوم از غلظت بالاتری برخوردار است و این مسئله مستقیما می تواند بر روی پخش بو و ماندگاری این عطر مردانه تاثیر داشته باشد.

سرآشپز گربه ای که هر شب با لباسی متفاوت با مادرش غذا می خورد!

فرقی ندارد نوجوان هستید یا سال های زیادی از عمرتان را پشت سر گذاشته اید. این اسپری برای هر سنی و هر سلیقه ای کاربرد دارد.

رمز عبور را فراموش کرده اید؟ مرا به خاطر بسپار هنوز حساب کاربری ندارید؟

ماندگار (آلبوم معین). ماندگار بیست و ششمین آلبوم رسمی معین در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۰ ( ۳۰ دی ماه ۱۳۹۸ ) توسط شرکت پریچه آواز منتشر شد. معین در توضیحی در پیچ اینستاگرامش نوشت: چهار دهه پس از انتشار اولین آلبوم و پس از یک دهه که با تک آهنگ ها در کنار شما عزیزان بودم، خوشحالم که مجموعه ای از ترانه های ماندگار با تلاش و همکاری دوستان هنرمندم تهیه و برای اولین بار توسط کمپانی خودم پریچه آواز در غالب آلبوم «ماندگار» آماده پخش می شود.

از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به : پوشش دهی خوب، درصد آمونیاک پایین، روغن بادام، ترکیبات روغن فندق و روغن کنجد و همینطور عصاره سبوس برنج اشاره کرد.

حال اگر خواستار این ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی ارزان قیمت می باشید می توانید آن را از لینک زیر خریداری کرده و یا حتی اطلاعات بیشتری از آن به دست بیاورید.

ماندنی، پایدار، آنچه پیوسته بر یک حال بماند و تغییر نکند.

رایحه اش با داشتن چندین لایه، از نوتس های پایه چوب صدر و مشک و عنبر شروع می شود و تا نوتس های اصلی برگ های سبز سیب پیش می رود.

سالواتوره فراگامو برندی ایتالیایی است که عطرهای بسیار با کیفیت و متنوعی را روانه بازار کرده است. از این بین، در سال ۲۰۰۷ عطر مردانه ای تولید شد با نام اف بای فراگامو پور هوم مردانه که در گروه عطرهای چوبی شرقی قرار می گرفت. این عطر مردانه با رایحه ای تلخ و طبع خنک، می تواند در روزهای گرم سال شما را هیجان زده و شاداب کند.

البته باید از جای خوب پیدا کرد. من یک بار از دیجی و یک بار آسوکالا خرید خوب بودن ولی الان میترسم بخرم چون قیمت ها زیادی بالا رفته و اگه فیک باشه چی

دولچه گابانا عطری است که با رایحه‌ای ملایم در پیش روی شما قرارگرفته است. این عطر در سال ۲۰۲۰ به‌عنوان یک عطر خاص راهی بازار شده است. طبع این عطر معتدل است و در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای قرارگرفته است. این عطر مردانه جذاب از ماندگاری و پخش بوی بسیار ایده الی از منظر مصرف‌کننده برخوردار است.

اصلی، ماندگار، در همه جا حاضر، دارای نفوذ کامل در سرتاسر جهان

Leave Your Comment