Web Analytics

عطر و ادکلن – An Overview

این عطر در سال ۲۰۱۱ راهی بازار شده است. الیویر پاشا عطار مشهور با استفاده ازگل‌های سرخسی ترکیبات این عطر را فرمولاسیون کرده است.

نمایش بیشتر اشتراک گذاری فیسبوک توییتر لینکداین پینتریست اسکایپ مسنجر مسنجر واتس آپ تلگرام وایبر اشتراک گذاری با ایمیل چاپ بعدی را بخوانید

لوازم برقی خانگی مادر و کودک همه محصولات مادر و کودک ضدآفتاب کودک عطر کودک لوازم تغذیه کودک قمقمه و فلاسک کودک و نوزاد

در انتها فراموش نکنید که از عطر مردانه با طبع گرم و شیرین مانند نت‌های عنبر، وانیل و هل برای فصول سرد و از محصولاتی خنک‌تر یا نت‌های میوه‌ای، مرکباتی، برای فصول گرم‌تر سال استفاده کنید.

معمولا از روایح هل، مرزنجوش، رزماری، فلفل سیاه، بابونه، کاج، جوز هندی، سرو کوهی، اسطوخودوس و روایح مشابه برای تولید نت میانی استفاده می‌شود.

به علاوه بهتر است سعی کنید در آب و هوای مرطوب و شرجی از ادکلن‌ مردانه سنگین استفاده نکنید.

درب ادکلن را ببندید! این نکته از اهمیت زیادی برخوردار است و متاسفانه بسیاری از افراد به این موضوع توجهی ندارند و گاهی حتی شاهد این هستیم که درب ادکلن را گم می‌کنند.

به طور کلی رنگ مو، موهای شما را خشک می کند اما در صورت استفاده بیش از حد از رنگ مو باعث شکنندگی موها شده و بافت مو را ضعیف می کند.

نت اولیه: رز، یاس، گاردنیای یاسمنی، گل آفتاب پرست، گل صدتومانی

البته توجه داشته باشید که اینها تنها روایح کاربردی در تولید عطر زنانه با ماندگاری بالا هستند و روایح خاص و منحصر به فرد دیگری نیز وجود دارند که مورد توجه افراد خاص قرار می‌گیرند.

در حال حاضر تیم حرفه ای تایمو در زمینه مشاوره عطری برای انتخاب اسان تر و اشنایی با سلیقه عطری هر فرد پاسخ گو شما عزیزان خواهند بود تا با خیال راحت بهترین انتخاب عطری رو داشته باشید .

اگر از شخصیت جدی و کم صحبتی برخوردار هستید، بهتر است از عطرهایی بر پایه عنبر و مشک استفاده کنید. البته اگر در محیط کاری خود با همکاران دیگرتان در یک فضا هستید، بهتر است از این نت‌ها و رایحه‌های سنگین استفاده نکنید. چون منجر به آزردگی اطرافیانتان می‌شود.

با توجه به اینکه بویایی یکی از قوی‌ترین حواس پنجگانه انسان است و می‌تواند ارتباط عمیقی با احساسات افراد ایجاد کند، ادکلن بخش مهمی از استایل آقایان محسوب می‌شود.

ماندگار. [ دْ / دَ / دِ ] ( نف مرکب ) کسی که در جایی اقامت ( دایمی یا طولانی ) کند. پایدار. بادوام. آنکه بماند. ماندنی. مقابل رفتنی. آنکه آهنگ ماندن کرده است ؛ مهمانها ماندگار نیستند ( برای شب یا روز نمی مانند ).

If you loved this informative article and you would like to receive details about خرید بهترین عطر مردانه please visit our web site.

Tags :

Leave Your Comment