Web Analytics

بازاریابی محتوا – An Overview

بیشتر بخوانید: پرسونای مشتری چیست و چطور باید آن را طراحی کرد؟

برقراری ارتباط میان مشتریان و کسب و کار که در نهایت باعث افزایش وفاداری می‌شود.

فونت فارسی اینستاگرام : آموزش تغییر فونت در استوری و بیو

اگر استراتژی بازاریابی محتوا مناسب باشد، کسب‌و کار شما را در جایگاه رهبر قرار می‌دهد، با اطلاع‌رسانی و آموزش به خریداران، ترجیح برند ایجاد می‌کند.

بازاریابی محتوا فقط شامل متن نیست. تصاویر و فیلم نیز نوعی محتوا هستند در ادامه انواع محتوایی که می‌توانید تولید کنید را نام می‌بریم.

این موضوع سبب می‌شود تا افراد به این پیام‌ها بی‌توجهی کنند. برای غلبه بر این چالش، دیجیتال مارکترها محتوایی تولید می‌کنند که افراد را درگیر کند و در میان انبوه پیام‌های تبلیغاتی گم نشود.

برای ردیابی کردن محتوا باید قبل از ایجاد آن نحوه کارکرد آن را دریابید. برای درک اینکه آیا محتوای شما عملکرد مناسبی دارد یا خیر، به جای بازدید، به اقدامات توجه می‌کنیم. در اینجا ۴ معیار بازاریابی محتوا مطرح می‌شود.

به جریان برنامه‌ریزی، سازماندهی، رهبری نیروی انسانی و منابع جهت هماهنگی و کنترل مطلوب جریان عرضه و تقاضای کالا و خدمات فرهنگی مدیریت بازاریابی فرهنگی گفته می‌شود. این نوع مدیریت عبارت است از تجزیه و تحلیل، برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل برنامه هایی که هدف آن ایجاد سطح مطلوبی از مبادلات فرهنگی باشد.

برای افزایش بازدید گوگل باید محتوای مرجع تولید کنید. این گونه محتوا، پست‌هایی تحقیقاتی حاوی داده‌های جالب و جدید هستند. وبلا‌گ‌نویسان و روزنامه‌نگاران از این داده‌ها در مقالات خود استفاده می‌کنند.

در ابتدا به این سوال پاسخ دهید که هدفتان از بازاریابی محتوا چیست؟ می‌خواهید به چه چیزی برسید؟ پاسخ به این سوالات نقشه راه شما را واضح‌تر می‌کند و می‌توانید استراتژی بهتری بچینید.

میزان به اشتراک‌گذاری، دانلود و مشاهده نشان‌دهنده میزان جلب توجه محتوا است.

این موضوع در مورد اینستاگرام و فیس‌بوک و سایر شبکه‌های اجتماعی صدق نمی‌کند.

نمونه‌هایی از این نوع تبلیغات، محتوای حمایت شده، تبلیغات کلیکی و بازاریابی موتورهای جست‌وجو است.

با تبلیغات پولی به مخاطبان گسترده‌تری رسیده و به موقعیت مدنظرتان می‌رسید. تبلیغات پولی در ترکیب با بازاریابی درونگرا بسیار مفید هستند.

Leave Your Comment