Web Analytics

عطر و ادکلن Secrets

این عطر در سال ۲۰۱۱ راهی بازار شده است. الیویر پاشا عطار مشهور با استفاده ازگل‌های سرخسی ترکیبات این عطر را فرمولاسیون کرده است.

رایحه میانی: انجیر، اسطوخودوس، سالویا اسکلاریا و شمعدانی

هنگام انتخاب بهترین رنگ مو، رنگ پوست شما مهم‌ترین عامل در این انتخاب است. از آنجایی که موهای شما دقیقاً در کنار صورت شما قرار دارند، انتخاب یک رنگ موی مناسب می‌تواند چهره شما را روشن‌تر و یا براق‌تر نشان بدهد و چهره شما سال‌ها جوان‌تر به نظر برسد.

عطر لیلیوم در راستای تسهیل فروش عمده ادکلن و با ارایه‌ی کدهای تخفیف و یا تخفیفات گروهی این امکان را فراهم نموده است. کافی است تا با بخش فروش ما تماس حاصل بفرمایید.

نوتس های اصلی بویی مشابه گل دارد و به همین خاطر است که مونت بلک برای هر سلیقه ای و در هر زمانی قابل استفاده است.

ماندگار (آلبوم معین). ماندگار بیست و ششمین آلبوم رسمی معین در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۰ ( ۳۰ دی ماه ۱۳۹۸ ) توسط شرکت پریچه آواز منتشر شد. معین در توضیحی در پیچ اینستاگرامش نوشت: چهار دهه پس از انتشار اولین آلبوم و پس از یک دهه که با تک آهنگ ها در کنار شما عزیزان بودم، خوشحالم که مجموعه ای از ترانه های ماندگار با تلاش و همکاری دوستان هنرمندم تهیه و برای اولین بار توسط کمپانی خودم پریچه آواز در غالب آلبوم «ماندگار» آماده پخش می شود.

معمولا نت اول ترکیبی از نت‌های دیگر را نیز در بر دارد، البته دقت داشته باشید که نت ابتدایی کمی تیز و تند است اما نت‌های بعدی با ملایمت و نرمی بیشتری همراه هستند.

اگر از عطر همیشگی خود خسته شده‌اید و به دنبال عطرهای خوشبو با ماندگاری طولانی و پخش بوی بیشتر برای فصل تابستان هستید گزینه‌های عنوان شده انتخاب فوق العاده‌ای هستند که با داشتن رد بوی ماندگار تا مدت‌های مدید، یادآور شما در مکان‌های مختلف خواهند بود.

در ترکیب این اسپری از مشک و نارنگی استفاده شده و به همین دلیل رایحه اش چوبی و مردانه است. بوی این عطر ماندگاری نسبتا خوبی داشته  اما در پایان روز از بین می رود.  

اصلی، ماندگار، در همه جا حاضر، دارای نفوذ کامل در سرتاسر جهان

(دِ ) (ص فا. ) ۱ – کسی که در جایی اقامت (دایم یا طولانی ) کند. ۲ – پایدار، ماندنی .

قبل از خرید اسپری بدن برای خود این سه نکته مهم را باید در نظر داشت اول اینکه از خودتان بپرسید، دوست دارید اسپری بدن شما چه بویی داشته باشد؟

این عطر مردانه در سال ۲۰۰۷ تولید شد. لالیک وایت یکی از پر طرفدارترین های عطر مردانه در بین محصولات برند لالیک است. این عطر مردانه با رایحه ملایم و خنکی که دارد و با قیمت بسیار مناسب، می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای فصل بهار و تابستان باشد.

ادکلن‌های معطر که ماندگاری فوق العاده‌ای دارند و در حین حس لطافت و خنکی می‌توانید به گرمای دل انگیز آن نیز پی ببرید.

Leave Your Comment