Web Analytics

ماندگاری بالا Secrets

ارسال توسط نیلوفر متین ۲۰ آذر بهترین ادکلن های مردانه با ماندگاری بالا سبب می‌شوند شما از دست‌به‌جیب شدن برای خرید عطرهای متفاوت در امان بمانید. برخی از عطر ها تا دو روز ماندگاری دارند و این امر نشان از متریال بسیار مرغوب برای این محصولات است. اگر عطر و ادکلن را بعد از استحمام به‌جای لباس بر روی پوست تن خود اسپری کنید ماندگاری آن مدت‌زمان طولانی‌تری با شما همراه خواهد بود.

روایحی با طبع گرم که با هر افشانه همچون شعله‌های گرم آتش شما را در خود احاطه و مانند گرمای لذت بخش آفتاب در اواخر بهمن ماه پوست تن را نوازش کند.

سرآشپز گربه ای که هر شب با لباسی متفاوت با مادرش غذا می خورد!

بهترین اسپری مردانه با ماندگاری بالا یک اسپری بدن خوب نه تنها خوشبو کننده است، بلکه بوی بدن شما را هم خنثی می کند. حالا این سوال پیش می آید که کدام یک از اسپری ها تا این حد با کیفیت هستند؟ با ما در ادامه این مطلب از مد و زیبایی سایت مینویسم همراه باشید تا بهترین اسپری های مردانه روز دنیا با ماندگاری بالا را به شما معرفی کنیم.

معمولا در نت‌های پایانی از روایح کندر، چوب سدر، میخک، زنجبیل، صمغ، وانیل و رز استفاده می‌شود.

عطر و ادکلن زنانه عطر و ادکلن مردانه کودک عطر و ادکلن بر اساس نوع

رایحه پایه: عنبر، گیاه مریم‌گلی، نت‌های چوبی، گیاه پاتچولی و چوب درخت سرو ویرجینیا

بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا- کرید سیلور مانتین

ماندگار (ابهام زدایی). ماندگار ممکن است به یکی از موارد زیر اشاره داشته باشد:

نت اصلی: دانه تونکا ، وانیل ، چوب صندل سفید ، گل آفتاب پرست، بادام ، بلسان کلمبیایی ، کشمران

نت اولیه: مشک ، کهربا، سدر ، برگ درخت نارنج، گل صدتومانی، چای ، گل ویستریا، شکوفه هلو ، گل اوسمانتوس ، یاس بنفش

اگر از شخصیت جدی و کم صحبتی برخوردار هستید، بهتر است از عطرهایی بر پایه عنبر و مشک استفاده کنید. البته اگر در محیط کاری خود با همکاران دیگرتان در یک فضا هستید، بهتر است از این نت‌ها و رایحه‌های سنگین استفاده نکنید. چون منجر به آزردگی اطرافیانتان می‌شود.

۳- گاه این کلمه را بفرزندی دهند که برادران و خواهران قبل از او در کودکی فوت کرده اند ( برای تفال بادام. زندگی او ) .

این عطر لاکچری در گروه بویایی چوبی مشک گلی قرار گرفته است و به خانم ها و آقایانی که طرفدار طبع خنک و رایحه شیرین هستند، پیشنهاد می شود که حتما این عطر نیش را تست کنند. اصولا در عطرهایی که برای استفاده مشترک خانم ها و آقایان تولید می شوند، رایحه بیشتر به سمت ذائقه آقایان یا خانم ها پیش می رود. تیزیانا ترنزی اوریون نیز از عطرهایی هست که شاید بیشتر به عنوان یک عطر مردانه شناخته شده باشد هرچند رایحه خنک و سبک آن، مورد پسند همگان قرار می گیرد.

If you have any kind of questions regarding where and how you can make use of خرید بهترین عطر مردانه, you can call us at our web site.

Tags :

Leave Your Comment