Web Analytics

عطر مردانه Options

شما همکار گرامی میتوانید برندهای پرفروش مانند ادکلن لالیک – ادکلن ورساچه – ادکلن بولگاری و ادکلن دیور و شنل را در لیلیوم بیابید. ضمنا ادکلن های کمیاب و نایاب و دیسکانتیو را براحتی میتوانید نزد ما بیابید.

در فصل پاییز و زمستان می‌توانید ماندگاری بیشتری را باقدرت پخش بالاتری از این عطر شاهد باشید. این محصول فرانسوی طبعی گرم دارد و شمارا یک نسل جوان‌تر به تصویر می‌کشد. اگر می‌خواهید با اعتمادبه‌نفس بالا در خیابان‌های شهر قدم بزنید پیشنهاد ما خرید عطر فوق است.

Have A Look : Is Power Generation a Good Career Path?

• فضل الله توکل ترانه سرا و آهنگ ساز مشهور ایرانی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

زمانی که درخت دچار آفت زدگی یا بیماری های قارچی و یا سایر موارد می شود، صمغ تیره، خوشبو و غلیظی را برای حفاظت از خود تولید می کند که در واقع همان منبع تولید عود است. عطرهای عودی معمولا عطرهای سنگین و پر قدرتی هستند که اکثرا طبع گرمی نیز دارند و برای فصل های سرد سال، گزینه های بسیار مناسبی هستند.

روایحی که با نفس عمیق در لابلای پرزهای بینی باقی می‌ماند نت‌های پایانی هستند و پس از اتمام بوی نت میانی پدیدار می‌شوند. این مدت زمان گاهی تا ۲ ساعت نیز طول می‌کشد اما با پدیدار شدن نت پایانی می‌توانید از ماندگاری آن تا ساعت‌های طولانی لذت ببرید.

Have A Look : 6 Best Okonomiyaki In Tokyo That You Should Try

فروشگاه لیلیوم مفتخر است تا با معرفی حدود ۵۰۰ برند معتبر دیزاینر و بیش از ۱۰۰ برند نیش و لوکس که شامل بیش از ۶۰۰۰ محصول متنوع عطر و ادکلن به عنوان مرجعی کامل در دسترس دوستداران دنیای زیبای رایحه ها باشد.

لالیک وایت یا لالیک سفید در گروه بویایی چوبی مشک گلی قرار گرفته و رایحه بسیار غنی دارد. شاید بتوان گفت به عنوان یک عطر مردانه مطمئن جهت هدیه دادن، لالیک وایت می تواند گزینه درست و مناسبی باشد چرا که اکثر آقایان از این رایحه خوششان می آيد.

Have A Look : What Is A Voided Check?

بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا اکسیس شناخته‌شده است. اکسیس زیر نظر یک کمپانی فرانسوی طراحی و تولیدشده است. تاکنون بیش از چهل مدل عطر با برند اکسیس راهی بازار شده است که مطابق با سلایق متفاوت افراد در نظر گرفته‌شده است. اکسیس بلو عطری است با طبع خنک و ملایم که در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای قرار دارد.

عطر دیگری که قصد معرفی آن را داریم و در لیست ۷ تایی ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی ارزان قیمت قرار گرفته است مربوط به برند اکسیس می باشد. این عطر خوشبو در شیشه ای استوانه ای شکل که به رنگ های مختلفی تزئین شده است در سال ۲۰۱۱ روانه بازار شده است.

Have A Look : What Does BMW Stand For?

آمبر لثر از آن اسپری های خوشبویی است که همه سرها را به سمت شما برمی گرداند. به جرات می توان ادعا کرد که اسپری آمبر لِثِر از تام فورد، یکی از بهترین اسپری مردانه با ماندگاری بالا می باشد. مطالب پیشنهادی : ایده برای کادو شب یلدا داماد

Have A Look : What Is The Most Expensive Car In The World?

مو مصنوعی و کلاه گیس ریش و سبیل مصنوعی تیغ و دسته تیغ قیچی آرایشگری

یکی از دلایل خرید عطر زنانه با ماندگاری بالا داشتن امضای شخصی در مراسم و میهمانی هاست، این که یک رایحه خاص یادآور شما در همه جا باشد حس لذت بخشی خواهد بود.

Have A Look : Where To Stay In Rome?

این عطر مردانه در سال ۲۰۰۷ تولید شد. لالیک وایت یکی از پر طرفدارترین های عطر مردانه در بین محصولات برند لالیک است. این عطر مردانه با رایحه ملایم و خنکی که دارد و با قیمت بسیار مناسب، می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای فصل بهار و تابستان باشد.

عطر مردانه سالواتور فراگامو آکوا اسنزیال کولونیا ادو تویلت…

In case you loved this informative article and you wish to receive more info regarding خرید عطر مردانه kindly visit our own web-site.

Tags :

Leave Your Comment