Web Analytics

ماندگاری بالا Secrets

ارسال توسط نیلوفر متین ۲۰ آذر بهترین ادکلن های مردانه با ماندگاری بالا سبب می‌شوند شما از دست‌به‌جیب شدن برای خرید عطرهای متفاوت در امان بمانید. برخی از عطر ها تا دو روز ماندگاری دارند و این امر نشان از متریال بسیار مرغوب برای این محصولات است. اگر عطر و ادکلن را بعد از استحمام به‌جای لباس بر روی پوست تن خود اسپری کنید ماندگاری آن مدت‌زمان طولانی‌تری با شما همراه خواهد بود.

این بو در هر مراسم و موقعیتی کاربرد داشته و احتمالا نظر همه را به سمت خودش جلب خواهد کرد.

نکته: توجه کنید که تمامی ادلکن های معرفی شده قیمتی در رنج ۱۰۰تا۲۰۰ هزار تومانی دارند.

از ویژگی های اصلی این محصول میتوان به : کیفیت رنگ بالا، پوشانندگی بسیار خوب، ترکیبات انواع ویتامین ها، قیمت بسیار ارزان و بصرفه و همینطور کراتین اشاره کرد.

ازآنجایی‌که اسانس‌ها و روغن‌های گیاهی استفاده‌شده برای ادکلن های مرغوب و باکیفیت قدری متفاوت است نیاز است قدری برای خرید این محصول هزینه کنید. خرید عطرهای با اسانس های متفاوت و قدری گران‌قیمت سبب متمایزتر شدن شما در جمع خواهد شد. امید است معرفی محصولات برگزیده فوق در راستای یک خرید موفق موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد.

امکان ارجاع و باز پرداخت وجه بی هیچ قید و شرط، تضمینی است برای خریدی راحت و مطمئن که با امکان انتخاب از میان صدها برند معتبر همچون لالیک ، هرمس ، بولگاری ، شنل ، تام فورد، کلوین کلین ، کرید ، دیور و آرامیس و همچنین عطرهای مردانه معرفی چون عطر مردانه بلو شنل ، ادکلن مردانه وود ، عطر مردانه شنل الور ، ادکلن مردانه وان میلیون ، ادوپرفیوم کرید اونتوس فراهم گردیده است.

همچنین یک ماسک مو نیز در این کیت قرار داده شده است که از موها در برابر آسیب های رنگ مو حفاظت می کند.

انواع ادکلن مردانه با ماندگاری ، پخش بو و خط بوی بالا با غلظت های ادوتویلت ، ادو پرفیوم ، ادوکلن و .. با تفکیک رایحه به عطرهای مردانه خنک ، شیرین ، گرم ، ترش ، تلخ را می توان به راحتی در این مجموعه انتخاب کرده و در کوتاه ترین زمان در اقصی نقاط کشور آن را دریافت نمود.

این عطر مختص مردانی می باشد که دارای اعتماد به نفس بالایی بوده و یا قصد دارند خود را شخصی با اعتماد به نفس بالا نمایش دهند می باشد. طبع این عطر نیز خنک بوده که می توان در قصل های گرم از آن استفاده کرد.

معمولا در نت‌های ابتدایی از روایح خاص مثل نعناع هندی، لیمو، مریم گلی، ترنج، دارچین، آویشن، نارنگی، ریحان، گریپ فروت، کجوت، اکالیپتوس و مشابه این روایح استفاده می‌شود.

نکته بعدی در مورد این اسپری بزرگ بودن قوطی اش است. ارتفاع قوطی مونت بلک از سایر اسپری های موجود در بازار بلند تر بوده و به همین خاطر می توان زمان بیشتری از استفاده از آن لذت برد.

اکسپلورر (به معنای جستجوگر)،‌ رایحه ای اصیل و طبیعی، پر از ماجراجویی و آزادی است که با روایت کردن سفری به دور دنیا، مردانگی و کاریزما را آشکار می کند. اکسپلورر، رایحه ای برای ماجراجویی و مخاطرات است. اگر شما نیز روحیه ای کاوشگر دارید، مون بلان اکسپلورر می تواند در طول این مسیر، همراه شما باشد.

این عطر فوق العاده مخصوص آقایان می باشد و در نت پایانی خود نیز رایحه اسانس هایی مثل چرم و وانیل و کهربا و سدر و مشک را به مشام خواهد رساند تا با این رایحه های خوب و دوست داشتنی و قیمت ارزان در لیست ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی ارزان قیمت قرار بگیرد.

به سختی می توانید مردی را پیدا کنید که یک بطری از شمش طلای نمادین پاکو رابان (معروف به ۱ میلیون) را نخریده باشد. نسخه جدید این عطر که به دلیل جذابیت خیره کننده اش محبوب است، شدت آن را افزایش می دهد و یکی از بهترین عطر های مردانه است.

Leave Your Comment