Web Analytics

ماندگاری بالا Can Be Fun For Anyone

لازم به ذکر است که همواره مشاورین ارشاکو جهت ارائه ی راهنمایی و مشاوره آماده ی پاسخگویی به مشتریان گرامی می باشند.

بله این سه مورد در دسته ادکلن‌های زنانه با ماندگاری بالا و متناسب با فصل تابستان هستند.

• فضل الله توکل ترانه سرا و آهنگ ساز مشهور ایرانی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

از ویژگی های اصلی این محصول میتوان به : کیفیت رنگ بالا، پوشانندگی بسیار خوب، ترکیبات انواع ویتامین ها، قیمت بسیار ارزان و بصرفه و همینطور کراتین اشاره کرد.

سی کی ایفوریا مردانه، طبع خنک و رایحه تلخی دارد و برای استفاده در فصول گرم سال بسیار مناسب است. این عطر مردانه را می توان در جمع دوستان و در محیط های اداری و رسمی استفاده کرد و هیچ محدودیتی برای آن در نظر نگرفت.

دقت داشته باشید که روایح مذکور در گروه‌های بویایی متفاوت قرار می‌گیرند از این رو برای انتخاب عطر زنانه با ماندگاری بالا باید گروه بویایی مورد نظر خود را بیابید.

این عطر با ترکیب نت‌های نمکی و چرمی یکی از پر فروش ترین های این برند محسوب می شود واین ادکلن با ماندگاری طولانی‌ مدت که دارد بهترین انتخاب برای مردان برجسته و جسور است.

آن هم به این خاطر که طیف بوهای بسیار متفاوتی را پوشش می دهد. به همین دلیل هر کسی با هر سیلقه ای می تواند اسپری آکس خودش را داشته باشد.

رنگ موی زی فام یک محصول با ارزش خرید بالا می باشد که حتی مشکل پسند ترین آدم ها را نیز راضی می کند. این محصول بصورت کیت و پکیج کامل به بازار عرضه شده تا شما بتوانید به راحتی و بدون هیچ هزینه اضافه موهای خود را در خانه رنگ کنید.

این رنگ مو حاوی ترکیبات روغن آرگان، روغن هسته ی انگو، روغن بادام، ویتامین و نرم کننده های و حالت دهنده های مو می باشد، که باعث درخشندگی و حفظ سلامت بیشتر موهای شما می شود.

سالواتوره فراگامو برندی ایتالیایی است که عطرهای بسیار با کیفیت و متنوعی را روانه بازار کرده است. از این بین، در سال ۲۰۰۷ عطر مردانه ای تولید شد با نام اف بای فراگامو پور هوم مردانه که در گروه عطرهای چوبی شرقی قرار می گرفت. این عطر مردانه با رایحه ای تلخ و طبع خنک، می تواند در روزهای گرم سال شما را هیجان زده و شاداب کند.

امروزه خرید بهترین ادکلن های مردانه از مارک های معروف قیمت بسیار بالایی دارند اما چون که این عطر و ادکلن ها ماندگاری بالایی دارند خرید آنها توصیه می شود. برای همین در این مقاله سعی بر آن داریم تا پیرامون بهترین برندهای عطر مردانه با ماندگاری بالا مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم پس با ما همراه باشید.

با توجه به اینکه بویایی یکی از قوی‌ترین حواس پنجگانه انسان است و می‌تواند ارتباط عمیقی با احساسات افراد ایجاد کند، ادکلن بخش مهمی از استایل آقایان محسوب می‌شود.

ماندگاری بوی این اسپری نسبت به سایر اسپری ها کمتر است. مثلا تا ظهر دوام می آورد. پس اگر می خواهید تا شب بوی خوش نائوتیکا همراهتان باشد باید میزان بیشتری از آن را اسپری کنید.

Leave Your Comment